Bio

Hej, gullungar <3 hoppas att ni har haft en bra helg !

Idag efter en dag på Naturhistoriska Riksmuseumet. Gick hela familjen på Bio :)
Vi såg en film som hette " Somewhere" . Den var inte alls bra.. ingen i min Familj tyckte det.. men den hade tydligen fått jätte bra poäng, typ 5 av 6 möjliga.. Men den var inte alls bra ..
Den var helt meningslös.. ;p
Haha, så den rekommenderas inte .. ^^
Nu ska vi ta lite toast. :D muums ! <3
Sen ska jag nog gå och lägga mig.. annars kommer jag inte orka upp imorgon - hade tänkt att duscha i morgon bitti, så det kan vara smart att orka upp också ..
Så vi får höras i morgon. :)

Jag just nu, haha blä på mig ..
Puss herrå Älskar er ! <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0