TRÖTTSAMT !!

Hejsan alla fina läsare ! :)

Igår tog det skit lång tid innan vi kom fram.. Jag hade gjort ett inlägg om vi hade kommit tidigare.. :P
Vi satt i bilden i 9 TIMMAR !!
Det hade hänt en olycka.. På E14.. Och det åker ju as många Lastbilar där.. Mellan Stockholm och Sundsvall åker dom till och från hela tiden.. Så det började med att ajg frågade mamma varför det var så många lastbilder längs vägen.. Och då vare så att det var en lastbil som hade ramlat, över hela vägen.. Så den gjorde stopp.. Och vi ''vanliga'' bilar, Vi kunde komma fram lite.. Men sen tog det total stopp.. ''/
Men polisen kom.. Och typ 7 lastbilar, hade trängt sig förbi, den där lastbilen som låg över vägen.. Och då kunnde vi andra bilar krocka med dom.. Så det var ganska farligt..
Det stog ÖVER 100 lastbilar längs vägen...
Och det tog 9 timmar.. Vi kom hem typ halv 3 ..
Jag försökte sova.. Men jag var kissnödig, så jag kunde inte.. Men då gick jag ut och satte mig framför bilen..
Sen kunde jag sova. :D ♥
Och allt det här.. Hela kön, och allt håller fortfarande på.. ''/ jobbigt.. jobbigt. !

Men kl.14.00 ska släkten åka till Norra Berget, och käka Julbord !!! :D Haha, första julbordet i år ! ;) ♥
Har precis duschat, och sen ska jag göra mig klar. :)

Vi hörs mer ikväll, pussar, Lina <3

Kommentarer
Postat av: alexandra

shiit hur orkade du !? jag skulle dött näe ... men herregud shiit ! :P

stakars dig ! <3

2010-11-27 @ 12:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0