Trååk..

Hej <3
Just nu sitter jag hemma , uppe i mitt kök. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra..
Väntar på att pappa ska börja med maten. Börjar bli lite hungrig. Men jag får väl ta nån macka eller något. :)
Det ordnar sig alltid.
Jag har inte lagt upp bilder på :
Dagen Outfit..
.. På länge. Så här kommer den :
Jeans : Cheap Monday
Linne : Cue
Tröja : DCATE

Lite bilder på mig :




Har inte så mke smink på mig..

Haha, den här gillar jag ;) <3

Nu har pappa börjat med maten, det blir makaroner och Falukorv. :)
Det är gott ! <3
Men ni får ha det så bra Älsklingar !
Kanske kommer att göra något blogg inlägg i kväll.
Puss Lina <3

Kommentarer
Postat av: alexandra <3

LÄgg upp den sista bilden på f.b !



seriöst omg vad söt !!<333333333333333

2010-11-03 @ 20:46:49
URL: http://alexandrathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0