Springning :P

Hejsan :D <3

Nu har jag kommit hem. Eller kom hem för en stund sen, men jag har målat lite grann.. Och nu ska jag ut och springa lite, med min iPod. :) Det var länge sen känns det som.. Så det kommer nog att bli jobbigt.. :P Men det är väl bara att kämpa i guess.. XD
Igår var jag skit trött.. :( brukar verkligen inte vara så trött på helgen.. Men igår gick jag och la mig skit tidigt. somnade mitt i filmen.. jag somnade runt 23.00 tiden.. ;o brukar inte bli såå tidigt.. XD
Men jag och Sebastian hade i alla fall skit roligt igår ! :D vi eldade as mycket, och vi la på våra utemöbler.. Vet inte om vi fick det.. Men när mamma såg att stolarna var på.. Då sa hon att vi lika gärna kunde lägga på bordet! :D haha, det var så kul. Vi tände på en pinne, och sen kastade vi den så långt vi kunde, och det såg as coolt ut !
Lägger ut bilder senare ikväll.

Men måste dra nu, puss ! <3
Lina ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0