Snö.

Hejsan alla söta bloggläsare ! :D <3333
Nu sitter jag i soffan. :) Har tittat på Björn Bröder med syrran. :D Haha, det var så länge sen jag såg den. ^^
Men idag, har det i alla fall varit ett riktigt snöoväder ! Jag gillar snö, men ändå inte..
Jag älskar att man kan "leka" med snön, och det jag absolut inte gillar.. Är att jag blir nästan alltid utsatt för mulning, eller snöbollskrig i skolan XD haha ! Det var nära att jag blev mulad i ansiktet, men det var inte riktigt som en mulning.. utan mer som en snöboll som kom i ansiktet XD hah...
Men det är lugnt ! jag ska fan ge igen i morgon! :D <3 Haha, lycka till Lina.. ;)

Smile ♥

The snow ^^


Fin bild ♥


Lina :D ♥


Fallande Snö ! ♥ ♥


Närbild :)


I morgon ska jag vara med Clara :) <33 Det ska bli roligt ! ;D

Har inte så mycket att säga mer... ♥
Ni får ha det så bra, så hörs vi i morgon ! <3
Puss Lina <3

Kommentarer
Postat av: Julia

Skit fina bilder!!! jaa imorgon ska dom fan få!! Puss <3

2010-11-09 @ 19:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0