Nu ska vi iväg !

                       God Morgon :) <3

                              Jag och Linn har precis vaknat. Och vi ska klä på oss,

och sen ska vi äta frukost.

Efter frukosten ska vi åka till Södertelje.

Där bor Linns Farfar. :)

                                 Men jag hinner inte skriva så mycket just nu..

                          För vi ska snart äta frukost tror jag.

                                      Jag läggar inte in någon bild just nu. Det kommer att

                         komma många under dagen istället. :)

                             Hoppas att ni har sovit gott också ! <3

                          Puss herrå, Lina ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0