Mulad..

Jahopp ! XD
Då har man blivit mulad idag nu när det finns snö..  Haha, asso jag har inget emot snö ! Förutom när det kommer till mulning.. Ibland kan det vara kul, och det är ju speciellt kul när en själv gör det. ^^
Fast att bli mulad är ingen höjdare precis. xd
Jag blev liksom nertryckt i snön av några killar i min klass.. Och sen ''hällde'' de snö över mig och i mitt ansikte. Och sen innan för !, min tröja.. SÅ DET BLEV KALLT ! ;o
Men jag ska fan ge hääääämd ! På riktigt nu ! :D
Nu har jag tagit en Toast och lite hallon kräm. :D Muuums, säger jag bara ! :D <3 Jag sitter och pluggar.. Har förhör på Osndag i Hemkunskap.. Roligt, roligt..

Dagens Oufit :


Som sagt.. Jag ser lite konstig ut efter mulningen ..




Puss hejdå, Lina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0