Men Sötnosen ! <3

hejsan ! :D <3333
Idag efter skolan gick jag och Alexandra hem till mig. :D Det var jätte roligt ! haha, vi gjorde muffinsdeg, och bara åt ! haha ! det var jätte gott ^^  Haha, två små tjockisar ! ;) ;) XD <33333
Men sen gjorde vi mat också, det blev köttfärsås med pasta. Det blev faktiskt gott ! :) <3
Sen efter maten gick vi ut och chillade, snackade lite.. Och sen gick alexandra hem .. Och nu är jag hemma, och har pluggat och pappsen har förhört mig. Och mamma ska snart komma hem, och då ska vi ta lite mackor, alla tar te utom jag, jag tar mjölk ^^ ;p
Julia !!!! jag har något att säga till dig !!!! :D i morgon ska jag säga det ! :D <333333 Puss Älskar dig gumman ! <3
Dagens Outfit :





Puss ha det så bra !
Älskar er alla sjukt mke ! ni betyder allt ! <33333333333333
Lina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0