Jag Och Clara :D <3

hejsan :D <33
Haha, idag efter skolan gick jag och Clara hem till mig :) Vi har haft det jätte kul ! :D
Vi har varit ute i snön, och fottat :D så här kommer det då att komma  många bilder, på när jag och Clara har kul i snön ! :D <33
Haha ! Hon gick hem för inte så länge sen.. Hon har dansen före mig, så hon gick hem typ 5.
Jag har ju min dans kl.19.10 :) <3
Men nu kommer alla bilder sen idag :D
Haha, alltid lika glad för snön ^^
haha, vet inte riktigt vad jag letar efter... XD
hahahaah !
^^ ♥
haha, underbara Clara <3
haha ! Smile for the camera ;)
Whiooo ! =D
sötnos ♥
haha, då plockar man upp lite snö..
.. Sen så kastar man !
Hihih! :)
titta.. Det faller snö :D
blåsfisk ?
huh? XD
HAHA !
Splash !
Haha ?
'marken + Lina = ♥
Har Clara blivit oooond ? .. ;)
The End... :'(
???
:D ♥
lilla Lina <3
Klarar jag att komma upp tror ni ? ;)
konsentrerad...
SNÖÖ !! =D <333
haha, Clara... dålig balans där ;) <3
Jag är så lycklig lottad, som har en sån här underbar vän ! ;) <3
Haha, det var bara några av alla bilder.. Clara ville inte ha dom andra på henne.. :P <3
Dagens Otfit :
Puss nu får ni ha det så bra ! <333
Lina =D ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Clara (älsklingen :P) <333333

Älskade Lina är så lyckligt lotytad att jag har dig! <333333 Fan vad vi alltid råflummar xDDD



ÄLskar dig vännen <3 PUSS

(Lyssnar på julmusik nu, blev nostalgisk xD )

2010-11-10 @ 20:36:00
URL: http://kimiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0