HAHAHAH !

HAHA !! Idag när jag gick hem, efter skolan. Såg jag Fabbe stå där och vänta på Crippe. Jag sklle försöka att skrämma han men det gick inte så bra.. :P Han såg mig .. ^^
Men HAHA , sen när vi skulle gå ner för backen... :P Haha, då halkar jag !!! .. ^^ Och jag typ ramlar baklänges och typ börjar as garva.. Jag snackade med Fabbe sen bara ramlade jag ! Hur EPIC FAIL är inte det ?! XD
Haha, vi skrattade skit mycket ! ^^
Men sen så fortsatte vi gå, han skulle möta Crippe vid bron, och det här var i den lilla backen innan bron .. :P
Men han följde med mig till andra sidan, sen gick han tillbaka :)  Super snäll kompis :) ♥
Haha, det var i alla fall sjukt roligt !!!!! :D <3

HAHA ! Puss hare sköönt ;) <3

Lina ♥


Kommentarer
Postat av: Julia

Menar du den lilla nedförsbacken innan bron? Där trillade jag nästan också ^^ Det va en isfläck så det va skit halt!! :P

2010-11-24 @ 19:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0