Good Night My Teddy Bear.

Hej sötnosar ! <3
Nu har jag och pappa precis tittat på en film. Den var skit rolig !! :D
Haha, den hette - Dum & Dummare - . haha ! asso så sjukt rolig ! Älskar Jim Carrey ! Han är så äckligt rolig. Vilka miner asso !!!!!! hahahahaha !
Haha, Jim Carrey är han med den oerhört snygga Pottfrillan.. ^^
Nu ska jag gå och lägga mig. Lägger mig så pass tidigt idag för att jag har lite ont i halsen och lite jobbig hosta.. Och jag vill bli lite friskare innan jag ska till Linn. ''/ <3
Men pappa kommer att packa, för han ska ju till Norge och spela med bandet. Och Moa och Mamma åkte till New York idag. Så då kommer jag att sova över hos Min kompis Linn resten av veckan.
Det kommer att bli jätte roligt ! :D <3
Lilla Söta Linn <3


Good Night <3
Men ni får ha det så bra !
Sov gott och dröm sött <3
Lina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0