Good Morning My Lovers <3

God morgon på er ♥
Jag vaknade för 34 minuter sen. Nu sitter jag vid frukostbordet - helt ensam - ..
Alla har ju åkt.. I morse åkte ju pappa till Norge med killarna. Och nu sitter man här helt lonly..
Fast det är ändå ganska skönt. För man kan liksom bara chilla då. Och det är nice !
Annars blir det så mycket man måste göra.. Nu är det bara att packa som gäller.
Så nu äter jag frukost. Macka med O'boy :D <3
Mums. ♥

Sen ska man börja klä på mig, fixa mig, sminka mig och så.
Men jag kommer att göra fler blogg inlägg idag, tror jag. :) <3
Ni får ha det så underbart bra resten av dagen ! <3
Jag ska försöka blogga så mycket jag kan undertiden jag är hos Linn. :)
Puss Lina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0