God Natt =)

God Natt Mina Sötnötar !

Nu ska jag och Linn lägga oss och snacka. Asso vi hade så sjukt roligt idag !
Igår skämmde vi typ ut oss as mycket för en kille på facebook. Han går i 9an..
Och sen när vi gick hem en gång av alla gånger vi var ute ikväll.. Så kom han och typ alla hans kompisar, som var med när vi chattade med han på facebook.
och då typ började jag och Linn as garva !
Linn bah : Men gud vad pinsamt..
Han bah : Ja, gud vad pinsamt det blev nu ! (driv!) ;)
Sen när vi hade paserat dom lite, vände vi oss om, och då vände han sig om också och sa : Det där är Lina ! Hon i Rosa jacka.. Hon igår ni vet..
Och det var skit pinsamt !
För då vände sig alla om..! PINSAMT !

Haha, men nu måste jag gå..
Puss ni får sova gott ! <3


Han rör på sig, för han är mätt på Honung ! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0