God Najt !

Nu är snart mitt rum klart. Vi ska bara måla ett sminkbord och sedan sätta in det i rummet, och en spegel på.
Där ska jag sitta och smink mig. ;)
Men nu sitter jag i min nya säng, och rummet ser verkligen ut som ett helt nytt rum ! And a lajk it. ;)
Ni ska få se, jag ska lägga upp bilder i morgon - då det är helt klart !
Jag har slängt mycket saker, och det är mycket som vi ska sälja på Loppis också.
Men i natt ska jag nog sova hos syrran, vi tar in min gamla säng, så sover jag på den. Hon har TV i sitt rum, så det är nice !
I kväll hade vi kompisar här. Det var Josefin, Viktora och Lotta. Dom och min familj skulle ha gått och käkat på Texas Long Horn,- i Enebyängen. Men så blev det inte.. Vi tog CG's i stället. Men vi tog med maten, och åt hemma. Sen kollade vi på film. Vi såg en skit bra film ! Den var liksom läskig - men ingen skräckis, och den var spännande !
Filmen hette " Taken ". Nån av er kanske har sätt den ?
Och jag rekommenderar den verkligen ! ;D Fast det är ganska mycket pang, pang. Och våldsamma scener... ''/
En bild på mig just nu, det blir inte så mycket mer.. Eftersom att jag måste hjälpa Moa med att lyfta in sängen i hennes rum. Men vi örs mera i morgon, när jag har vaknat ! :) <3
Puss God Najt - Sov Så Gott ! <3
Lina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0