Gammla bilder. <3

Hej :) <33
Jag kollade igenom alla mina bilder idag. Och jag hittade bilder när jag typ var skit liten och några när jag bara var lite mindre.
Haha, fan va gulliga dom var !
Jag ska lägga upp några. <3
Jag när jag "neckade" ute på landet <3

Haha ! Linn och Jag - Har kul. ;)

Lilla jag ;)

Haha, det är alltid kul att bada ;) (Jag-Moa)
Haha, fan va liten jag var där ! (Moa-Jag)
Jag vet inte vad jag äter på.. men jag att att jag målar..

Haha, skit Gald ! men jag hade ju för fan fått upp en fisk.. ;)

När vi var i Italien. (Mamma-Ulli
Jag-Moa)

Lite för stor klänning kanske XD (Moa-Jag)

Oj.. Kanske lite snea toffsar.. (ett skolfotto..)

Liten och söt :) Haha, tror att det var precis
efter att jag fått ta hål i örongen.

Ett skolfoto.. ;p

På dagis. Fan vilken glugg ! ;o

SKIT SÖT ! så plutti nuttig ! <3


Puss !
Lina <3

Kommentarer
Postat av: Korneliusmona

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2011-03-07 @ 14:19:10
URL: http://korneliusmona.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0