Fredag :D

Haha, igår hade jag och Alexandra skitaaaaaaa kuuuuuuuul !!!!! :D
Hon kom över när jag ringde och sa att jag ville ses. <33 Sen hyrde vi två filmer, Män som hatar kvinnor och Luftslottet som sprängdes. Tvåan hade vi redan sätt.. Så vi pallade inte titta på den igen. Men dom filmerna är i alla fall skita bra ! :D <3 Om ni inte har sätt dom, så är dom verkligen värda att se !
Men nu ska jag dra ut till ladet. Jag mamma och pappa, sen ska vi hämta upp Sebastian. Hans mamma kommer dit ut också. Vi ska sova över där och sen i morgon ska vi åka hem igen .. :P <3
Fast jag vet inte om jag hinner / kan blogga under helgen.. För vi ha ingen dator där ute.. :( Men om jag inte gör det, gör jag det sen när jag kommer hem. <3
Lina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0