Frågor :

Utseende:
Hårfärg:
brunett :) 
Ögonfärg: Typ Blå, grå.. En blandning.. xd
Längd: Länge sen .. Men typ : 1.61 cm

Kärlek:
Har du en kille just nu?: näe :)
Gillar du någon?: haha, ah ^^
Vem? Det kommer jag inte skriva ?! XD
Har du haft många förhållanden?: Hyffsat många :)

Bad Days:
Har du varit full?: nope
Har du däckat?:
Har du rökt?: ah ..
Har du snusat?: NEJ !
Har du gjort något olagligt?: tror det :P
Har du slagit någon ner till marken?: näe, så stark är jag väl ändå inte .. XD
Är du allergisk mot något?: näe
Tror du på Gud?: Ibland.. :)
Har du en Bästis?: haha, flera !
Är du vegitarian?: nej, det är jag inte.. kött är gott ju ! ^^
Är du olydig?: ibland ;)
har du vart med om ett stort gräl? ah, det har jag.

Antingen eller:
bajsa eller kissa?: haha, inte fan vet jag ? :P
Kallt eller varmt?: Varmt såklart ! :D Fast det är mysigt med vinter.
Stamma eller shela med ögonen? Stamma tror jag.. Svår..
Dö eller sitta i fängelse i hela ditt liv?: haha, svår fråga.. ''/ Det bror nog på hur gammal jag är..
Hund eller katt?: Hund tror jag.. Fast katter är sjukt söta ! :D ♥
Om ni har blogg, kör gärna den här ! :D <3
Lina <3

Kommentarer
Postat av: Clara :D

Heeeej gumman <333333333333

2010-11-27 @ 16:19:24
URL: http://kimiz.blogg.se/
Postat av: disa

hej ! jätte fin blogg ;)

kolla gärna in min <3

2010-11-28 @ 13:01:01
URL: http://finastekompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0