Film :)

Nu är jag hemma hos Alexandra. Just nu gör vi inge speciellt.. Alexandra ska duscha, och då passar jag ju på att göra ett inlägg. ^^
Det kommer inte att bli ett jätte lång inlägg.. Men jag har inte hunnit göra något i går och så.. Men ah ..
Vi har precis tittat på film - Flickan Som Lekte Med Elden. :)
Den är fan skit bra ! :D <3

Jag har inte sätt hela den förut, utan bara lite typ.. Men det var ju den här filmen, när dom har klippt ihop alla filmer till en. Vad Heter den nu igen..?
Juste typ Mellenium. (stavning..?) Men den är bra ! :)
Men snart ska typ min pappa komma och hämta mig. Han skulle kommit tidigare.. Men det blev lite senare.. För han behövde stanna kvar på jobbet. <3
Men nu ska jag och Alexandra hitta på något roligt - hoppas jag ..
Så vi får höras mer senare i kväll !
Puss Lina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0