FARSDAG !

Tjenare :D
Idag är det FarsDag. :) Jag och min syrra gav pappa en kokbok ^^
Men då kommer vi i alla fall få jätte god mat hemma. ;) Haha, inte för att vi fick dålig mat innan, men .. :P
Kommentera gärna vad ni gav era pappor :) <3
Nu sitter jag i alla fall, i mitt rum. Och snart ska jag börja måla, tror jag.. XD Sen måste jag bara plocka i ordning det sista i mitt rum, så att det blir lite städat också.. :P
Dagens Outfit :



Face-bilder ;)

Juste ! Jag har INGE smink på mig..  xd






Puss, ni får ha en bra dag !
Lovar att lägga upp bilder på mitt rum, när det är klart. :)
Lina ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

haha vi gav pappa frukost på sängen och en stor prinsess tårta!! :D

2010-11-14 @ 13:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0