Dagens :)

Hejsan alla söta människor ! <333
Jag har precis ätit, och sitter just nu i köket. Har pluggat lite Spanska. Efter skolan åkte jag hem, hämtade spanskaläxan, och åkte tillbaka till skolan. Mötte upp Älsklings Alexandra och åkte hem till henne. Jag hjälpte henne att ta fram hennes kryckor.. :( För stackars lilla Alexandra har stukat benet.. ''/ Hon ramlade i en stentrappa i en lägenhet - i trapphuset... :( och stukade foten.. så idag lindade jag och Clara sötnosen Alexandras fot med bandage :) <33333

Dagens Outfit :



My Face ;)







- Jag blir så jävla irriterad på några killar i min klass... asso jag fattar bara inte hur dom kan komma på någon sak att göra så .. Jag hade ju fan inte gjort något ?! ;o
Så jävla onödigt killar .. ! Det var inte ens kul ... ''/ Ni kanske tyckte det.. men jag tog det fan seriöst... ''/ -

I kväll ska jag se på " Välkommen åter " , kl. 21.00 :D
Haha, har ni sätt det ? Om ni inte har ! ni bara måste se det ! Hahah ! humor på hög nivå för lilla Lina ! :D <3
Asso vem tycker ni är bäst ? haha, jag tycker lugnt hon tjejen i sportaffären! :D
Just nu sitter jag och lyssnar på musik. :) Älskar att lyssna på musik ! :D det bästa som finns, right ? ;) ♥
Den här lyssnar jag på just nu :) ♥
Puss Lina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0