<3


Vänskap är som en regnbåge,
Den är ljus och full av färg.
Det finns inget slut i närheten när jag är med vänner.

Mina vänner kommer alltid att finnas där för att hjälpa mig,
Det kanske inte är de råd de ger,
Men det är det stöd som jag får som verkligen räknas.

Pengar gör inte en människa rik,
Vad får en människa rikare eller fattigare är
vilken typ av människor man kallar vän.
Och med de vänner jag har
Tror jag att jag är väldigt väldigt rik faktiskt. ♥



Sweet :*



Ni passar så perfekt Tillsammans ! <3

Niklas <3

Alexandra <3

Ni är verkligen skit söta Tillsammans ! <3 Vi tre har Alltid roligt tillsammans ! <3
Hoppas att ni är ihop länge, länge <3
Tror inte att det finns något gulligare par ? ^^ ♥
Nu får vi hoppas på det bästa här asso ! :D
Ni kommer väl inte döda mig om jag lägger upp några bilder på er ?
Nää, tänkte väl det. Här kommer dom ;) :
Sööta Människor <3
Den blev lite suddig.. För vi satt i Jacuzzin. ^^
Men skit söta i alla fall ! :D <3


Hoppas att det var okej, Niklas och Alexandra ? ;) <3
Hejdå puss Lina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0