Tha Helg !

Tjenare ! ;) <33
Den här helgen har varit nice !
Fredag

Efter skolan gick jag och Alexandra hem till mig. Vi försökte få igång Wii, men det gick inte .. För jag har fått en ny TV och då är inte Wii inkopplat till den.. :( Men vi kollade lite på TV - MTV. ;)
Sen packade jag mina saker, sen åkte vi hem till henne en liten kortis. Sen hem till Niklas.
Vi åt mat där. Lax med ris. Muums ! :)
Efter maten blev det lite mer Tv. XD Haha ! Näe men .. Sen gick vi hem till Hannes, och hämtade han.
Sen gick vi till busshållplatsen. Haha ! Niklas var ju helt jävla galen ! Han tänkte klättra upp på busshållplats skiten.. XD haha, och det satt en kille där.. han fick snö på fick tack vare dig niklas ! ;) ♥
Vi tog bussen till mörby, för att hyra film. Vi hyrde Hajen 2. Alla säger att hajen ser oäkta ut.. Men fan heller ! Jag och Alexandra tyckte att den såg äkta ut ! ;o Men filmen var bra. Fast jag hoppade till ganska många gånger.. XD
Här kan jag hålla med om att den ser fejk ut.. Men inte på filmen ! <3
Lördag

Hannes gick hem. Jag somnade först. Sen Alexandra och Niklas. ;)
På morgonen efter frukosten, åkte jag och alexandra in till Sergel. Vi åt på Mc Donals. Sen gick vi till bion. Asso filmen var så sjukt bra !!!!!!!!!! REKOMMENDERAR DEN ! :) ♥
SKIT BRA !
Men sen åkte vi hem till Alexandra på söder.
Vi åt pizza till middag. När vi ätit färdigt, gick vi ner till en teater med Alexandras, mosters, killes, syrra och hennes dotter, som heter Sara och var 20 år. Hon var as skysst ! :)
asso det var inte riktigt en teater.. Utan mer som en intervju och sen var det tre skådespelare som skulle inprovisera en sen, när det ville. Asso dom skulle göra en scen ur hon som blev intervjuads liv. Det som hon berättade.. haha lite svårt att förklara.. men det var väldigt roligt !! ;)
Efter teatern åkte dom hem. Och jag och Alexandra var ute en liten stund.. Klockan kanske var.. halv tolv ? näe.. ingen aning.. xd
när vi var inne, satte vi os vid datorn lite. och gick med i en sida.. hah ! en riktigt CP-sida ! xd as random ! ;)
Men det var skit kul. :P
Sen gick vi och la oss.
Söndag
Jag sitter nu i soffan. Har ätit, städat i rummet och vikit tvätten. :)
Nu ska jag och mamma åka och hämta Syrran, vi ska på Julmarknad. :) ♥ Det ska faktiskt bli roligt. :)
Vi hörs senare !
Kisses L ι η α ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0