skit spanska ..

asso.. Nu har jag suttit ända sen jag kom hem känns det som, med de här jävla spanskan ... !!
Så himla tråkigt !! och speciellt när man har typ 124 ord och sedan en massa meningar och typ 12 oregelbundna verb som är helt cpiga... :P
haha, sorry att jag dampar.. Men ni somhar samma läxa som mig, vet hur jävla jobbigt..
Tar nog en paus för i dag, och kollar om det finns något bra på tv, om inte tar jag en dusch. :) <3
Men i morgon ska jag plugga till det här också.. skit kul. hade mycket hellre varit med en kompis.. :P
Torsdag. Ja då måste jag plugga till mitt förhör i Engelska.. piss jobbgt ! Och på fredag ska jag vara hemme och har en syster kväll med syrran. Vi ska baka pepparkakor, och ha det hur mysigt som helst, kanske titta på film. :) ♥
Lördag ska jag och en kille som heter Sebastian vara hemma hos mig, han ska sova över och sedan på kvällen kommer föräldrarna hem. :) Men å det ska bli kul !
På Söndag så ska jag vara med Alexandra. Vi kanske ska sova över om det går, och då blir det efter festen. :) ♥

Kram L ι η α ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0