Ska Bli Fräsch ! ;)

haha, det känns som om jag inte skriver annat än att jag sitter och pluggar på bloggen.. :P men det är ju typ bara det jag gör..
haha, näe men snart ska jag minsann bli fräsch ! ;D jag ska hoppa in i duschen sen ska jag fixa/måla mina naglar (finger och tå-naglarna). :) ta en anisiktsmask ska jag ta - om jag hittar någon ! XD Men jag tror att vi har.
Ska titta på tv sen. Sen får pappa förhöra mig lite senare. :)
Fryser lite, så det ska bli skönt med en dusch. ♥
Kisses L ι η α ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dej jätte mycket!! ska bli så kul i dabai men man saknar ju storhogna lite, tänker när man går i med alla tjocka skidkläder ochspringer runt i underställ på hotellet det luktar så härligt xd haha men gud det är värligen så skönt dääärr :D men dubai blir nog oxå bra xd <33333333333

2010-12-09 @ 19:23:35
Postat av: linn

oj glömde namn på den över xd

2010-12-09 @ 19:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0