Shopping i VÄRLDENS största shoppingcenter! :D

Hej :) Jag sitter nu på hotellrummet och snart ska jag ringa Linn. Idag har jag bränt mig lite på mina kinder. :P fast det gör inte så mycket.. Alla familjer ska snart mötas nere i lobbyn, så ska vi åka till ärmarna största shoppingcenter -Dubai Mall- :D Igår köpte jag ett par vita jeans, en skita snygg Ed Hardy tröja. Som jag verkligen älskar ! Men sen köpte jag också en Marc jacobs väska, som annars är as dyr, fast fick den för ett jätte bra pris. :) Jag måste typ gå nu för kl, börjar närma sig 5 här. Och det var då vi skulle mötas i lobbyn. ;) Sen kanske vi sa åka till världens högsta torn. Haha. Det verkar fett cool, för jag gillar inte jätte höga höjder, men det ska nog gå bra. :) Puss älskar er och saknar er , like hell ! Lina <3

Kommentarer
Postat av: alexandra

vad glad jag blir att du har det så bra ! :)

Ta med värmen hit ;) hahah

jag undrar om du i kan göra nåt på torsdag kanske ? <3

2010-12-29 @ 19:27:02
Postat av: Anonym

Din mamma kan göra något på torsdag <3<3<3:-*

2011-01-03 @ 00:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0