MOT FJÄLLEN !

Tjenare ! ;)
Idag kom äntligen skolkläderna !! Jag har väntat på dom långt tillbaka. ;) Haha, ♥
Nu ska jag bara packa det sista, sen ska jag och mamma åka till Fjällen. :) Det ska f*n bli kul. ^^
Jag reser i mjukisdräckt, och ska sitta där bak, och bara ha det mys ! Lyssna på min iPod, kanske titta på film. :D haha ! Ja det ska jag f*n göra !!! ;D ♥
Här kommer bilder på mina nya skolkläder :



TUMMEN UPP FÖR FRIBERGA !! ;) ♥


En bra låt, som jag säkert kommer att drååga i bilen ! ;)


Åhh !, gud va mysigt det kommer att bli där uppe ! Jag, mamma, mormor, morfar och så lilla Aussi förstås ! ^^
Aussi är deras hund, skit snäll och gullig !! :D
Näe.. Nu måste jag nog ta och gå..
Puss ha det så bra nere i Stockholm ! :-*
LιηαLovεsYoυ ♥


Kommentarer
Postat av: julia

jaha! jump in front of a train for ya.. och så vidare :P du sjunger den hela tiden i skolan haha söta Lina :) <3

2010-12-17 @ 20:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0