Julshopping!

Hejsan ! :)
Nu har jag precis kommit hem, och sitter i soffan, väntar på att Sebastian ska komma. :)
Moa blir hemma, för hon mådde inte så bra. Hon skulle egentligen iväg.
Kom hem från en liten Julshopping. Köpte typ inget, kollade mest. provade en skit snygg tröja som jag önskar mig !! :D ♥
Sen köpte jag en julklapp till mamma - ett fint halsband. :)
Jag såg en skita snygg spetströja, bara spets inget annat. Me tänkte ha ett svart linne under. Men tjöjan var för dyr, den kostade liksom 500 spänn ?! :P ♥
Ikväll kommer Sebastian och kanske hans lil syrra Johanna. :) Det kommer att bli kul. Vi ska sova i en jätte stor säng :P Vi ska baka lussebullar, och kanske knäck !! :D  NU ÄR DET JUL FAN ! ;) ♥
Muums ! Det ska bli gott det ! :)

Vi ska titta på film, och kanske vara ute lite, åka lite pulka ! :) ♥
Det blir roligt - om man gör det roligt !

Puss L ι η α ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0