Godnatt mina sötnosar !

Hej, nu ligger jag i sängen. Bloggar från ipoden nu för orkade inte starta datorn .. :P jag vet att det har varit dålig uppdatering idag.. Men har inte kunnat blogga idag. För har suttit i en bil i typ över 6 timmar... XD Farfar ramlade ner för trotoaren ! Han är liksom 90 år... Så det blev ganska alvarligt! Han kunde inte gå och mamma sprang över till grannen som är läkare, han sa att det inte var något brutet som tur var! Men hans ben var typ stukat eller något .. Så det blev lite jobbigt där.. Men ah. Jag och Moa har pyntat granen nu! :D den blev ju då jättefin ;) haha ! Men ni ska jag sova. Puss godnatt mina sötnosar!!! Juste, imorgon ska jag åka till Täby C efter skolan. :) godnatt :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0