. . .

Hej..
Är så sjukt orolig över en liten flicka just nu.. ''/ Varken hon eller jag mår bra när hon säger så här.. ''/
Och jag vill verkligen inte att det ska bli så här just nu.
asso det finns inga ord som kan beskriva hur mycket jag Älskar den här flickan ! ♥
Och det här får inte ske än..
Allt blir bara helt cp nu ju.. Det går bara inte.. ''/ ♥
Snälla söta du.. Du vet vem du är och hoppas att du ser det här. Om du nu läser min blogg.
Men jag har verkligen inte några ord för att säga att det ska bli bättre.. För du säger bara att det inte går.. Och då känns det inte som om jag kan göra så mycket mer... ''/
Men vill att du ska veta att jag försöker göra så gott jag kan, hoppas att du inser det... :'(
Och jag finns alltid där för dig !
Älskar dig, din söta, underbara, gulliga, roliga flicka ! ♥
L ι η α ♥


Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Sv: Kul att du är med i veckans blogg - lycka till.



Några planer för dagen eller?

2010-12-14 @ 09:43:44
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: Anonym

klart jag läser din blogg "/



men ja vi vet båda två...

2010-12-14 @ 17:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0