Dag 9

Hellojsan !
Nu står jag i köket, och gör lite varm god choklad med toast. :D ♥
Lyssnar faktiskt på musik också. :)
Idag är det dag 9, och jag ska berätta om min tro..? Hmm..
Asso egentligen, har jag ingen aning.. Jag vet liksom inte riktigt vad jag tror på..?
Men jag tror inte att det finns någon riktig gud ?.. haha asso det här är ju fan svårt.. :P
Jag har typ alltid tänkt mig en gud som en kille, aldrig en tjej..
Och jag tror nog mer att det är vi människor som klarar saker på egen hand.
Det kanske finns nån gud som hjälper oss ur de svåra och lätta saker ibland. Men jag tror nog mer på att vi människor gör mycket själva !
Men ibland brukar man ju säga ''det är ödet''. Och det kanske ligger något i det.. :)
Har fan ingen aning om hur man ska förklara.. Men den här dagen var ganska svår.. :P
Puss hare gött ! ;)
L ι η α ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0