Dag 8

Hejsan, nu ska jag berätta om ett ögonblick, som hände för väldigt länge sedan.. :P
Det var när jag, Oskar och Matilda gick i 1:an. :) Vi var med i ''stjärnorna'' (en sak på min förra skola).
Vi ställde upp. Och Det var mitt första uppträdande på scen. Och speciellt inför skolan. ;)
Haha, näe men då ställde vi upp med Markoolio låtar som var mixade, asso en massa av hans låtar.
Och jag minns att jag var så himla nervös... Haha, men gud. jag var så liten. ^^
När vi stor där var jag skit rädd, men när vi väl hade börjat så blev det liksom kul. :)  Och sen dess har jag ställt upp fler gånger. Men det var det första som kändes väldigt speciell !
Jag och Matilda var bakdansare till Oskar. Han var liksom ''själva Markoolio''. :P
Min pappa var där och filmade allt. Har ingen aning om vart bandet är... :( annars kunde jag ju ha lagt upp det nu på bloggen.. ''/ <3
Det var lite synd..
Det var nog allt. :)

Haha, Det var så sjukt länge sen jag lyssnade på Markoolio.. XD

hahah, den här låten minns jag att vi hade, inte hela.. för den var ju klippt. Och sen kommer jag i håg att jag och matilda hade skidglasögon på oss ! ^^
Och om ni tittar på videon, så ser ni att han ramlar i liften i typ början, hahha ! det var typ så det hände för mig - fast jag kämpade och höll mig kvar dåra ;) - när jag och Linn var i fjällen.. XD HAHA ! DET VAR SÅ SJUKT ROLIGT DÅ !! :D ♥
Puss ha det så bra !
L ι η α ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0