Dag 7

Helluu ! ;)

Idag ska jag berätta om min bästa vän.
Jag har många bästa vänner.
Men jag har valt en av mina bästa kompisar,
som har följt med mig i vått och torrt.
Den här personen heter Alexandra. ♥
Jag och Alexandra har känt varandra väldigt länge !
Vi gick på samma barngympa.
Och måste ha känt varandra när vi var yngre än 4 år eller något.

Jag älskar verkligen den här personen !
Har verkligen alltid kul men den här människan !
Vi flummar nästan varje dag om man ska säga så ! ^^ <3
Alexandra, du är den kompisen som hjälper om det är något,
till dig vet jag att jag kan säga sanningen.
För jag vet att du inte skulle berätta det för någon.
Inte ens om vi var sura på varandra !
För jag har ett väldigt stort förtroende till dig !
Och vill att du ska veta det.
Jag har hjälpt dig när du haft problem,
och vill att du ska veta att du är minst lika bra du, gumman !

Visst, vi kan bråka precis som alla andra.
Men det braiga med oss är att vi blir kompisar på direkten !
Du kan bli väldigt arg på små saker..
Som egentligen är väldigt onödigt.
Men då vet jag att det inte är mig du är arg på.
Det kanske är något helt annat. :)
Tror aldrig att vi har varit sura på varandra mer än nån dag.
Och det är bra. För jag vill verkligen inte förlora dig..
Det skulle bara inte gå då.. ♥

Du är liksom en del i mitt liv nu, vi är som syskon !
Vi har verkligen många minnen som jag kan ta upp.
Men det skulle ta alldeles för lång tid ! XD
Kan ju säga en grej, som när vi var ute på mitt land en sommar.
Och satt där på bryggan.
Vi hade precis badat, och vi busringde en massa folk.
HAHA ! Det var bara sånna där underbara tider,
som man nästan vill spola tillbaka tiden till !!
Vi måste verkligen hålla ihop, och göra om det här ! ♥ ♥
Jag Älskar Dig Alexandra ! ♥
så underbart söt Älskling ! <3

L ι η α ♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra

aww älskling ! <3

dsm älskar dig fett mkt kan inte beskriva puss <3333333

2010-12-10 @ 12:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0