Dag 6

Hejsan ! :D

Nu ska jag berätta om min dag.

Jag sov till kl. 07.05.. haha Fick lite brottom då.. :P Fast jag gick upp direkt och klädde på mig, och sen gick jag in i badrummet och tvätta ansiktet. :P Och sedan tog jag på mig min dagkräm. Den tar jag varje morgon och sen har jag också en nattkräm som jag tar varje kväll. Men den tog jag ju inte på  morgonen.. :P

Sen efter det, sminkade jag mig, och sedan gick upp och åt frukost. Åt då gröt. :) <3 haha, jag missade Julkalendern !! :( - ;) haha. Efter frukost, gick jag ner och borsta tänderna.

Sen åkte jag till skolan. :P Mötte upp Alexandra på vägen. Och sedan gick vi till skolan.

Annars har det inte hänt sådär jätte mycket.. har väl varit en helt ok dag. Jag har haft lite ont i huvudet.. ''/ och varit sjuuuukt trött !!

 

Längtar till nästa Tisdag. För då har vi studiedag. :)

Det var nog det mesta om min dag i dag. Puss hejdå <3

L ι η α ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0