Dag 5

Hejsan ! :)
Nu ska jag berätta vad jag tycker att kärlek är.
Kärleken har ingen gräns enligt mig. Det spelar ingen roll om man gillar en tjej eller en kille ! Det är helt upp till var och en. Man måste få bestämma själv vem man vill leva restan av sitt liv med. Det ska ingen annan bestämma !
Kärlek kan både ge glädje och sorg. Kanske är spännande ?
Alla borde få känna kärlek som barn - gammal. För det skulle vara jobbigt att växa upp utan kärlek, det skulle vara jobbigt att lämna livet utan kärlek...
Jag tycker att alla borde få känna kärlek. Vad vore livet utan kärlek ? Ett tomt och ensamt liv..
Kärleken symboliserar en röd färg enligt mig. Och den är stor, och ger många fjärilar i magen.
Kärlek är pirrigt och härligt.
Det är en bra sak.

Puss <3

L ι η α ♥


Kommentarer
Postat av: Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

Svar: håller med dig :D

2010-12-06 @ 18:52:56
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0