Dag 3

Mina Föräldrar.

Okej..
Jag älskar mina föräldrar på alla möjliga sätt ! När det är glada, arga, besvikna, ledsna, skrattiga !
Det är verkligen inte ofta mina föräldrar blir arga.
Min mamma heter Mimmi Pareigis. Hon är gymnastik tränare. Hon jobbar med datorer. Min mamma har mörkt hår, och kort. Hon har bra smak på kläder och SKOR !! :D ♥
Min pappa heter Thomas Pareigis, och finns lite mer saker att berätta om. :P
Han spelar i ett band som heter ''Fatboy''. De spelar Country / Rockabilly, typ. :) Det är pappa som sjunger och spelar gitarr. I år, släppte de sin tredje skiva - Overdrive.
Min pappa har också mörkt, kort hår.
Jag älskar båda mina föräldrar väldigt mycket ! :)
L ι η α ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0