Dag 2

Min första Kärlek.

Oj.. Haha, har ingen aning.. Men ja du.. Det kan har varit på dagis.
Fast vet inte om det var riktig kärlek. Men det var i alla fall en kille som hette Gustav.
Alla som gick på mitt dagis vet vem han var.. XD
Vet inte riktigt om jag var kär i han.. utan det var mer att vi var bra kompisar..
Så blev det som det blev ! ;p
Haha, han och jag ''gifte'' oss.. och vi hade ett litet bröllop. :)
Gulligt när man var liten kanske ..
Vi har ingen kontakt nu.. Det gör inte mig något om jag ska vara ärlig.. :P
Men asso ja.. Så gick det till i alla fall.
Haha ! vet inte om vi har ''skillt'' oss än.. :s
L ι η α ♥

Kommentarer
Postat av: Pontare

Hade en kompis som hette gustav på dagis ja me :p o en kompis som hette emma. Det som e så jävla kul är att det visade sig att det är samma emma som går i min klass nu! De e asnajs

2010-12-03 @ 21:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0