Dag 16

Idag, ska jag berätta om Den här veckan.
Ja.., Den här veckan har precis börjat. :P Men jag kan ju berätta vad jag ska göra den här veckan. :)
Måndag: Jag och mamma ska åka till Täby C, och handla lite julklappar. :)

Tisdag: Julavslutning. Ska sova över med Alexandra hemma hos henne. :D ♥

Onsdag: Jag ska sova över med Clara. ♥

Torsdag: Inga planer tror jag.. :P JO ! jag måste packa ! .. XD

Fredag: JULAFTON ! :D ♥ Några i släkten kommer, vi ska fixa julbordet, och bara ha det myyysigt ! ;)

Lördag: Dagen innan Dubai !! :D Jag kanske ska vara med Linn, och jag ska packa det sista.

Söndag: Ta ett flyg till värmen ! ;) ♥ Mot Arlanda !!



Puss älskar er !
LιηαLovεsYoυ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0