Dag 15

Hellu ! ;)

Idag ska jag berätta om min drömmar.

Jag vet inte riktigt.. Men när jag har gått ut högstadiet, vill jag ha en kille som är mogen. eller i gymnasiet.
Vill gärna sälja skivor, där jag sjunger. Sen vill jag bli rik.. Men asso det är inget krav på det. Eller då hänger ju allt på mig. Och jag vill ha en bra utbildning. Och för att få mycke pengar, måste man får ett bra jobb, och för att få ett bra jobb, måste man ha bra betyg, för att gå ut med ett bra betyg, måste man plugga på bra i skolan. :P
jag vill bo i en villa, och jag vill ha 2 eller 4 barn. :) Jag vill inte gifta mig rik... för det känns bara som utnutjing då.. ^^
Jag vill kunna känna mina egna pengar.. ;)
Fast allt handlar ju inte om pengar här i världen.. Jag skulle ju klara mig fint, men lagom mycket pengar, så det är ingen fara ! ;) ♥
Men ah.. jag vert inte så mycket mer.. det där var ju lite.. haha ! ^^
Haha, rolig bild ! ;)



Puss LιηαLovεsYoυ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0