Dag 1

Okej, då ska jag berätta lite om mig själv för er som inte vet riktigt vem jag är. :)
Jag heter Lina Otilia Pareigis. 13 år. Bor i Enebyberg, Breda vägen. Har inget husdjur, men vill ha. :)
Har två föräldrar, en mamma och en pappa. En storsyrra.
Jag går på Friberga skolan. Alla är as skyssta ! ♥
Älskar att rita, fast är inte så super bra på det.. HAHA, men vill verkligen bli bättre.
Men att spela gitarr och att sjunga gillar jag verkligen ! Jag håller på med en låt nu.. Hoppas att den blir bra. Men förut när jag har försökt.. har det bara failat.. :P
Har ingen aning vad jag vill bli när jag blir stor.. Kanske vill bli något inom design eller liknade.. För jag gillar att sy, därför tog jag det som Elevens Val. :) <3
Tror det var allt. Puss !
L ι η α ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0