Björn Gustafsson ett livsverk

Hahahahahaha !!!! Den här filmen är ju bara för skööön !! Om ni inte har sätt den - är det bara ett måste !! Jag tror aldrig att jag har skrattat så mycket till en film!!! Så sjukt rolig ! Asso det var verkligen så att jag tappade andan ?! :D Och han är ju så gryyymt söt också så man nästan blir helt jävla kär i honom !! Man blev helt förälskad i han när han står där på scenen och ser helt full ut ?! Hahahahahaha, alla som har sätt den tror jag fattar vad jag menar. Älskar Björn Gustafsson !!!! <333 Ligger nu i sängen, och om ni undrar vafrör det här inlägget kanske blev lite Cp. Är det för att det är mitt första på iPaden. :P Pepparkakorna blev super goda ! Och nu ska jag titta om det kanske finns något bra på tv, annars stänger jag nog av och bara tittar på serier med syrran istället. :) Puss och godnatt på er. <3 l i n a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0